Sarah Brightman-Scarborough FairSarah Brightman-Scarborough Fair Are you going to Scarborough Fair?Parsley, sage, rosemary and thymeRemember me to one who lives there"He" once was a true 售屋網love of mineTell "him" to make me a cambric shirtParsley, sage, rosemary and thymeWithout no seams nor needleworkThen " he'll " be a true love of mineTell "him" to find me an acre of 辦公室出租landParsley, sage, rosemary and thymeBetween the salt water and the sea strandThen " he'll " be a true love of mineTell "him" to reap it in a sickle of leatherParsley, sage, rosemary 系統傢俱and thymeAnd to gather it all in a bunch of heatherThen " he'll " be a true love of mine Are you going to Scarborough Fair?Parsley, sage, rosemary and thymeRemember me to one who 辦公室出租lives there"He" once was a true love of mine你們正要去史卡博羅市集嗎荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香請記得代我問候住在那裡的一個人他曾是我的真情摯愛跟他說為我縫件白亞麻襯衫荷蘭芹、鼠尾草、裝潢迷迭香和百里香不用縫線也沒有針工那麼他將會是我的真情摯愛跟他說為我找一畝地荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香在海水與淺灘之間那麼他將會是我的真情摯愛要他用皮製的鐮刀收割荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香個人信貸和百里香用石南草捆紮成束那麼他將會是我的真情摯愛你們正要去史卡博羅市集嗎荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香請記得代我問候住在那裡的一個人他曾是我的真情摯愛這原本是一首英國的傳統民謠,因為賽門帛琉與葛芬科這二重唱團體在70年代時將它翻唱,收錄於電影<畢業生>的原聲帶中,而成為二十世紀最後三十年間歷久不衰.最膾炙人口的名曲之一。 因為在華人星光大道聽到劉知非唱的這首歌,一聽到就被深結婚西裝深吸引,真是很柔美的一首歌呢。不知為什麼我很喜歡這種有獨特氛圍、能讓人感到平靜的西方歌曲,聖歌之類的我也喜歡也特別喜歡看西方面孔,只要有親眼看到西方面孔,當天心情都會很好~以上影片皆引用自情趣用品YOUTUBEhttp://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1106112901272 


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
酒店工作YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    dn15dnxgcq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()